donderdag 28 mei 2009

dag 6

Nou dat gaat nog steeds erg lekker, als ik zo door zou gaan ben ik over 8 weken klaar!
Maar logisch dat het zo niet door blijft gaan.
Het resultaat is nu -3,8 kilo.
Mijn broek zit in elk geval weer als voor mijn vakantie!
Maar de angst voor meer te eten dan dat ik nodig heb, blijft.
Zo moeilijk om je verkeerde patroon aan de kant te schuiven, heb na hartig altijd nog zin in zoet.
Vandaag heb ik gegeten: 1 banaan, 1 glas vruchtensmootie, rauwkost met beetje fetta en tomaat, 3 kleine snack a jacks caramel, 1 lollie, 1 wijnbal, 2 rostirondjes uit de oven, salade, en wrap met klein beetje shoarma en salade erbij in.
Straks nog een schaaltje vruchtenyoghurt en dan is mijn dag weer om.
Had dus echt een beetje behoefte aan zoet vandaag, gezien de lollie en de wijnbal.
Alleen is het bij 1 van elk gebleven in plaats van hele zak van beide.
Denk dat ik zo de wii maar weer eens beklim (het balancebord dan)
Op naar dag 7!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten